ღ Mamma mia

Ovaj je fini kolač  pravljen po receptu iz  knjige  Moji najbolji kolači 2  .  U izvornoj 

verziji to je kolač s lješnjacima , no u nedostatku istih kod mene evo ga   s rogačem   :) Prefinooo !❀ヅ❤♫ :)

Sastojci :

 *za tjesto potrebno za 1 koru

4 bjelanjaka

120 g šećera

150 g rogača ili kao u orginalu mljevenih lješnjaka

pa ponoviti isto za drugu koru

*za kremu

2 pudinga od čokolade Dolcela ja sam kombinirala čokoladni i onaj s komadićima narančine kore

6-7dcl mlijeka

8 žumanjaka u orginalu ide 6 ali ja sam iskoristila svih preostalih osam

8 žlica šećera

100g maslaca

dekoracija po želji npr .ukoliko pravite s lješnjakom ostavite malo lješnaka za posipanje


 Priprema:

Miksajte bjelanjke u čvrst snijeg, postupno dodajući šećer. Lagano umiješatjte rogač  (ili lješnjake) pa izlitijte u lim obložen papirom za pečenje. Pecite oko  20 minuta na 180C 



Isti postupak još jednom ponovitie pa ispecite drugu koru.



Skuhajte  pudinge u mlijeku prema uputi na vrećici. Hladite uz miješanje da se ne napravi korica.

U međuvremenu pjenasto izmiksajte  žumanjke, šećer i omekšali maslac.



Svaku koru namažite  kremom . Ostavite u frižider   da se rashladi dobro.



Ukoliko ne želite sirove žumanjke u kremi, možete ih skuhati na pari sa šećerom, pa dodati u puding.


U slast!

Primjedbe

Popularno

ღ Juha od suhog boba

ღ Čili tikvice na žlicu

ღ Punjena mesna štruca omotana slaninom