ღ Monaco kocke







Još jedan kremasti kolač, bez pečenja ,za ljubitelje grisa i pudinga .U mojoj izvedbi   uz dodatak tapioka perlica.  Recept je  u orginalu bez  dodatka ( tapioke ) objavljen u knjizi Moji najbolji kolači 2.




Sastojci
Podloga:
Fila#1
dcl vode
3 dcl soka od jagode , višnje, maline ili sl.
kod mene 3 žlice tapioka perla opcija
Fila#2
8dcl mlijeka
Dekoracija:
malo ribana čokolade ili mrvice

Priprema:

 Složiti kekse u kalup 30 x 20 cm.



Kuhati na laganoj vatri  gris u vodi pomiješanoj sa sokom i šećerom  


 dok se ne zgusne, 




 vruće preliti po keksima


 Ukoliko se odlučite kao ja umješati i tapioka perle u gris ,onda pripremite mlake vode  koju ćete  doljevati   po potrebi ,mješajući naprestano , kuhajte dok se perlice ne skuhaju( postanu prozirne) oko 15- tak minuta.Vruće prelijte po keksima


Pudinge skuhajte  na mlijeku prema uputama na vrećici.


 Prelitjte  preko kreme i pustiti da se dobro ohladi.



Ohlađen kolač ukrasite tučenim slatkim vrhnjem i čokoladnim mrvicama ukrasiti šlagom.


&♫♩♬♫


Primjedbe

  1. Drago mi je da te vidim u blogerskim vodama i čestitam ti na pokretanju bloga!
    Što se tiče slatkiša, verujem da je odličan a tapioku obožavam, mada je ne koristim tako često.
    Neka ti je srećno!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularno

ღ Juha od suhog boba

ღ Čili tikvice na žlicu

ღ Punjena mesna štruca omotana slaninom